Saturday, October 2, 2010

berfikir tentang selalu dan cukup

petang yang selalu bila aku sedang menunggu fisa pulang,
itu yang bukan selalu bila waktu yang aku ada senak
untuk bakti kerja,suap tugas,
dan fisa masih gembira mengait dalam juang seorang siswi.

petang yang selalu bila fisa senyum dan aku gembira,
itu selalu kerana untuk selalunya aku memang senang akan
bingkis hadirnya,
dan fisa juga aku kira tenang membiarkan aku menjadi lelaki
yang berdiri dihatinya.

petang yang selalu bila kami merongkah suka,melestarikan ria,
itu selalu akan benar ketika dan waktu yang berukir berdua,
harus selalu beeerti,berkualiti,
dan aku sekarang ini tertanya,selalukan aku ada kiranya dalam hatinya
pernah seketika memerlukan aku.Cukupkah?

Azan maghrib nyaring,memoir jerkah bonda dikampung,
apakah selalu juga aku bangun menunaikan solat diawal waktu!
perghhhh..selamat solat maghrib!

No comments:

Post a Comment